בחירה של שולחן פוקר

 

בעשור השני של שנות האלפיים משחקי פוקר הפכו לתרבות בילוי מועדפת בקרב רבים, ולא אחת אנשים המקיימים משחקי פוקר בקביעות מבקשים לקנות שולחן פוקר. יחד עם זאת, בכדי למצוא שולחנות פוקר למכירה שהינם מקצועיים, איכותיים ומותאמים לצרכים שלכם, יש להבין תחום זה לעומק. לחברת IPC סבב הפוקר הישראלי יש ידע וניסיון רב בתחום וחבריה יוכלו להמליץ לכם על שולחן פוקר למכירה נכון עבורכם.

יצירת קשר

למידע נוסף

אז איך בוחרים שולחן פוקר?

 

השוק של ימינו מציע מבחר גדול של שולחנות פוקר במידות, צורות ומאפיינים שונים. בעת בחירת שולחנות פוקר מתוך המבחר הקיים יש מספר שיקולים שצריך לקחת בחשבון:

 

  • מידות השולחן- מידות שולחן פוקר מושפעות משני גורמים. קודם כל מידת השולחן מוכתבות מגודל השטח המיועד עבורו. בנוסף מידות השולחן משתנות בהתאם למספר השחקנים עבורו הוא מיועד, בין אם מדובר בחמישה או שמונה שחקנים קבועים או שולחן לתשעה עד שעשרה שחקנים באורך של 2.10 מטר.
  • ניידות- אם השולחן שלכם מיועד רק לביתכם ויש עבורו פינה מיוחדת, בחרו בשולחן קבוע. מאידך, אם אין לכם מקום קבוע להציבו ואתם מתכננים לפתוח אותו לקראת כול משחק בחרו בשולחן נייד שיש מספיק מקום לאחסנו במצב מקופל. אם אתם מתכננים להסתובב עימו בין בתי חברים בחרו בדגם נייד שהינו איכותי, נוח לנשיאה ונכנס לתא הרכב שלכם.
  • סוג רגליים- במידה ואתם נדרשים לשולחן נייד תוכלו לבחור בין שולחן יעיל עם רגליים מתקפלות או שולחן יותר אסטטי עם רגליים נשלפות או מתברגות. כמו כן שולחנות קבועים מוצעים עם רגליים מעוצבות מעץ.
  • סגנון עיצוב- שיקול נוסף המשפיע על בחירת שולחן פוקר הינו סגנון העיצוב שלו, כאשר ישנם שני עיצובים מרכזיים לשולחנות פוקר. העיצוב הראשון הינו בסגנון בד מלא העוטף את כל השולחן. האפשרות השנייה והיותר מהודרת היא של שולחן עם מסלול עץ הקיפי, המורכב מחלק מרכזי מרופד בבד ושוליים רחבים מצופים בעץ.
  • מחיר- שולחנות פוקר מוצעים בשלל רמות וכך גם בקשת רחבה של מחירים. כמובן שככול שתשקיעו יותר כסף בשולחן כך תקבלו פריט יותר מקצועי, איכותי ומרשים. יחד עם זאת ניתן בהחלט למצוא שולחן פוקר טוב במחיר מניח את הדעת.

 

הזמנת שולחנות פוקר מקצועיים

 

להזמנת שולחנות פוקר מקצועיים, קבלת לעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם IPC בטלפון 052-8414477 או במייל pokership@gmail.com.

 



רוצים לדעת עוד על האירועים שלנו? צרו קשר