ליהנות מפוקר חוקי בישראל

 

מבקשים ליהנות ממשחק פוקר חוקי בישראל? חברת IPC מארגנת אירועי פוקר מקצועיים, לימודיים וחוקיים בישראל, הכוללים הרצאות, משחקים לימודיים ומשחקי הכנה לטורנירים בחו"ל. בנוסף החברה מארגנת אירועי פוקר מקצועיים לישראלים בחו"ל המסופקים עם חבילות נופש איכותיות ומפנקות. מעבר לכך מנהלי החברה פועלים לקידום הפיכתו של משחק פוקר בישראל לחוקי.

יצירת קשר

למידע נוסף

הצעת חוק לפוקר חוקי בישראל

 

בשנה החולפת הגישה חברת הכנסת שרן השכל הצעת חוק להפיכת משחקי פוקר לחוקיים בישראל ובכך לאפשר עריכת משחקים וטורנירים מקצועיים בארץ. חברת הכנסת רואה בפוקר ענף ספורט לגיטימי, המקיים תחרויות ואליפויות בכל רחבי העולם, לרבות אירופה וארה"ב. ככזה פוקר מוגדר כמשחק שאינו מבוסס רק על מזל אלא גם על מיומנות. כמו כן לישראל יש כבר נציגות ארוכה של אלופי פוקר שזכו בתחרויות עולמיות נחשבות אך עדיין לא זכו להכרה וכבוד בארץ מולדתם. יש לציין כי קיים סיכוי טוב שהצעת חוק זו תעבור וניתן יהיה לערוך טורנירים בישראל אשר יהיו כפופים לתנאים שהמדינה תציב, עם שחקני הפוקר רשומים בהתאחדות הפוקר הישראלית. כמו כן, כל הפרסים הכספיים בתחרויות ימוסו כפי שנהוג בקרב משחקי מזל אחרים בארץ.

 

משחק מזל והימורים או ענף ספורט

 

עד כה משחקי פוקר מוכרים בארץ רק כמשחקי מזל, עם קלפים המחולקים לשחקנים באופן אקראי ולכן הם אינם חוקיים. זאת בעוד שאנשי מקצוע בתחום רואים את הפוקר כמשחק מקצועי הנדרש ברמה גבוהה של מיומנות ואשר מזל מהווה רק מרכיב שולי ביכולת לנצח. יתרה מכך, ברחבי העולם מתייחסים לתחום זה כענף ספורט לגיטימי עם אליפויות ותחרויות הנצפות בערוצי הספורט.

סיבה נוספת להיות הפוקר משחק לא חוקי, היא החשש מהתפשטות תופעת ההימורים בקרב הציבור והפסד כסף רב בגינה. בכדי להימנע ממצבים אלו הצעת החוק דורשת רישום מוסדר של שחקני הפוקר בהתאחדות מוכרת ורשמית. כמו כן, אם יתגלה ששחקן סובל מהפסדים ניכרים ומהתמכרות להימורים ניתן יהיה לשלול את רישיונו לשחק. מעבר לכך, למרות היותם לא חוקיים, אלפי ישראלים משחקים פוקר באירועים מחתרתיים נטולי פיקוח והסדרה ובכך ניתן פתח לארגוני פשע ועבריינים לארגן פעילות זו.

 

הרשמה ומידע נוסף

 

להרשמה לחבילות משחקי פוקר מקצועיים ולקבלת עוד פרטים אודות משחק פוקר חוקי בישראל השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם IPC בטלפון 052-8414477 או במייל pokership@gmail.com.

 



רוצים לדעת עוד על האירועים שלנו? צרו קשר