על ההיסטוריה של משחקי קלפים פוקר

 

אוהבים לשחק פוקר ורוצים לקחת תחביב זה צעד אחד קדימה? חברת IPC מארגנת לציבור הישראלי אירועי פוקר טקסס מקצועיים, הנערכים באתרים שונים בעולם ומוצעים עם חבילות אירוח ולינה מפנקות. על מקור משחק ההימורים המפורסם בעולם, התפתחותו והתפשטותו בעולם יפורט להלן.

יצירת קשר

למידע נוסף

מקורו של משחק הפוקר

 

אין ספק כי משחק קלפים פוקר הינו ממשחקי הקלפים וההימורים היותר ידועים ונפוצים ברחבי העולם. יחד עם זאת, למרות מחקרים רבים בתחום מקורו של המשחק לוטה בערפל ויש כמה הנחות אודות מוצאו. יש טוענים שזהו פיתוח מהמאה התשע עשרה של משחק אס הס הפרסי. יש מי שחושב שמשחקי קלפים פוקר התפתחו ממשחק צרפתי בעל שם דומה המכונה פוקה  וששמו בגרמנית פוכאן שמשמעותו לשקר. ויש אחרים שטוענים שהמשחק בכלל הומצא במאה התשעה עשרה בארה"ב, במזרח המדינה, באזור המיסיסיפי שנודע כחביב על מהמרים. משם ובמקביל לבהלת הזהב, המשחק החל להתפשט בכל רחבי המדינה, עם אלפי אנשים שהימורים הכניסו עניין לחייהם.

 

התפתחות משחק הפוקר

 

יהיה מקורו אשר יהיה, בכל מקרה פוקר הפך למשחק הימורים אהוד שתפס תאוצה במאה העשרים ואשר ניתן בימינו לשחק אותו בכל בית קזינו בעולם שמכבד את עצמו. מתחילת המאה העשרים נוצרו כמה גרסאות למשחק הפוקר לרבות משחקים עם קלפי קהילה שהבולט שבהם הינו פוקר טקסס הולדם. במיוחד המשחק הפך לאהוד בארה"ב. כמו כן, משנות השבעים החלו להיערך גם טורנירים, תחרויות ואליפויות בתחום שבחלקם אף ניצחו שחקנים ישראלים. בהמשך ועד ימינו עם התפתחות האינטרנט, הפוקר הפך לאחד ממשחקי ההימורים המקוונים היותר מבוקשים ונפוצים.

 

פוקר כחלק מהתרבות המערבית

 

האהדה למשחק קלפים פוקר ניכרה בייחוד בחברה האמריקאית שאימצה אותו לחיקה והפכה אותו למשחק הימורים מוביל שהרבה ספרים וסרטים נעשו אודותיו, כמו הסרט המפורסם איש הגשם בכיכובם של דסטין הופמן וטום קרוז. כמו כן, הרבה מאוד ביטויים בשפה האמריקאית מקורם במשחק הפוקר בין אם פני פוקר, לשלוף אס מהשרוול, קלף חזק, קלף משוגע ועוד. על מדפי הספרים ניתן למצוא חומר רב שפורסם אודות אסטרטגיות שונות לשחק פוקר. ואם לא די בכך, משחקי פוקר חשובים גם מוקרנים בערוצי טלוויזיה שונים בארה"ב ואירופה.

 

הרשמה ומידע נוסף

 

להרשמה לחבילות משחקי פוקר מקצועיים ולקבלת עוד מידע אודות משחקים קלפים פוקר השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם IPC בטלפון 052-8414477 או במייל pokership@gmail.com.

 



רוצים לדעת עוד על האירועים שלנו? צרו קשר