להשתתף בטורניר פוקר בתל אביב

 

פוקר זה המשחק שלכם? מבקשים להצטרף למשחקי פוקר מקצועיים בארץ? חברת IPC מארגנת אירועי פוקר טקסס מקצועיים לישראלים בארץ ובחו"ל. האירועים כוללים גם משחקי הכנה ומפגשי לימוד והעשרה עם טורנירים במקומות שונים ברחבי הארץ, לרבות טורניר פוקר בתל אביב.

יצירת קשר

למידע נוסף

אז מה בתוכנית?

 

טורניר פוקר בתל אביב או בכל מקום אחר בארץ, המאורגן על ידי חברתנו, הינו אירוע בפני עצמו המציע לכם בילוי איכותי לערב שלם. כך למשל, ארגנו בעבר טורניר פוקר טקסס הולדם בתל אביב שכלל את התכנים הבאים:

 

  • הרצאה מחוננת של שחקן פוקר מקצועי מוביל כדוגמת מייסד האקדמיה לפוקר סטס טישקביץ’.
  • הגרלת מקומות עבור טורניר לימודי המתוכנן על פי סטנדרטים מקצועיים בינלאומיים.
  • טורניר פוקר לימודי עם עצות וטיפים מקצועיים, המוקרן על גבי מסך גדול.
  • כיבוד – לרשות המשתתפים עומד בר שופע בפינוקים והפתעות עם כיבוד קל ושתייה בחינם לכל אורך האירוע.

 

על הטורניר עצמו

 

אנו דואגים לקיים טורניר פוקר מהנה בהתאם לדרישות משחק עולמיות. הדילרים במשחקים כולם בוגרי קורסים מקצועיים שאנו מקיימים, כאשר במהלך המשחק הדילרים יספקו ניתוח מתקדם של ידיים נבחרות ויעניקו עצות מקצועיות אודות גישת משחק אישית.

 

פרסים לזוכי הטורניר

 

בכדי שבאמת יהיה מעניין, הזוכים במשחקי הטורניר לא יצאו בידיים ריקות והם יזכו בפרסים איכותיים ומבוקשים. כך למשל, הזוכים במקומות הראשונים יכולים לקבל חבילת נופש לאירוע פוקר בחו"ל ו/או קורס חינם בטקסס הולדם. מעבר לכך הפרסים בטורניר יכולים להיות גם סט פוקר איכותי הכולל שולחן וערכת קלפים, סט טופ לשולחן לצד חבילות של קלפים וערכה של צ'יפים, וכן טאבלט מתקדם של חברת סמסונג או של גלקסי, מכשירי חשמל חדישים ו/או לילה זוגי עם ארוחת בוקר וספא בבית מלון בוטיק מומלץ בעיר. ויש גם פרסים יותר קטנים כמו אוזניות ביטס אלחוטיות, חבילת קלפים טובה או מזוודה של צ'יפים.

 

הרשמה ומידע נוסף

 

להרשמה לטורניר פוקר בתל אביב, ולקבלת עוד פרטים ויעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם IPC בטלפון 052-8414477 או במייל pokership@gmail.com.

 



רוצים לדעת עוד על האירועים שלנו? צרו קשר