חוקי משחק פוקר הולדם על סבביו השונים

 

עם חברת IPC תוכלו להשתתף באירועי הולדם פוקר מקצועיים, הנערכים באתרים שונים ברחבי העולם, ומוצעים עם חבילות לינה ואירוח מפנקות בכל רמה מבוקשת. השתתפות במשחקים דורשת הכרות טובה עם חוקי משחק פוקר טקסס הולדם.

יצירת קשר

למידע נוסף

סבב ראשון פרי פלופ

 

בפוקר חוקי המשחק מכתיבים את המבנה, המורכב מארבעה סבבים המכונים גם רחובות, כאשר לכל סבב חוקים משלו. הסבב הראשון המכונה פרי פלופ נערך לאחר שכל שחקן בשולחן קיבל שני קלפים אישיים גלויים רק לעיניו. הראשון לשחק הוא מי שנמצא משמאל לשחקן בתפקיד דילר, המכונה בליינד קטן ונדרש בחצי סכום הימור, ואחריו שחקן הנקרא בליינד גדול הנדרש בסכום הימור מלא. מעבר לכך המשתתפים יכולים להחליט באם לפרוש מהמשחק, להשוות סכום הימורים או להגדיל אותו. כמו כן היכולת להגדיל הימורים תלויה בסוג המשחק בין אם הוא מוגבל בסכום קבוע, משחק המוגבל לסכום הקיים בקופה או משחק ללא הגבלת הימורים. בנוסף, במידה ושחקן העלה סכום הימורים השחקן שאחריו חייב לכל הפחות להשוות לסכום זה.

 

סבב שני פלופ

 

בסבב השני המכונה פלופ, מחולקים שלושה קלפי קהילה גלויים. מסבב זה השחקן הראשון שמדבר הוא זה שישוב לשמאלו של בעל כפתור הדילר. כמו כן משלב זה ניתן גם לבצע מהלך של צ'ק המאפשר לא להמר מבלי לצאת מהמשחק, זאת בתנאי שלא בוצעו בסבב זה הימורים. במידה וכן בוצעו הימורים האפשרויות הן בין לפרוש, להשוות או להעלות את סכום ההימור. בנוסף, אם שחקן שם את כל כספו על השולחן במהלך הנקרא אול אין הוא משחק מול קופה מרכזית ונפתחת קופה נוספת לשאר השחקנים בשולחן.

 

סבב שלישי ורביעי

 

בסבב השלישי נפתח קלף קהילה נוסף המכונה טרן וניתן לפרוש, להשוות או להגדיל את ההימורים בסכום שלא אחת נקבע מראש. בסבב הרביעי המכונה ריבר נפתח קלף קהילה אחרון ונערך עוד סבב הימורים. בסיום סבב זה כל שחקני השולחן מראים את הידיים שלהם ובעל היד החזקה ביותר מנצח. במידה ונותר רק שחקן אחד על השולחן הוא נחשב למנצח והוא אינו חייב להראות את קלפיו.

 

הרשמה ומידע נוסף

 

להרשמה לחבילות משחקי פוקר מקצועיים ולקבלת עוד פרטים אודות חוקי משחק פוקר טקסס הולדם, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם IPC בטלפון 052-8414477 או במייל pokership@gmail.com.



רוצים לדעת עוד על האירועים שלנו? צרו קשר