על חוקים של פוקר טקסס הולדם

 

חברת IPC מציעה לכם להשתתף באירועי הולדם טקסס פוקר מקצועיים, במקומות שונים ברחבי העולם, המסופקים עם חבילות אירוח איכותיות ומפנקות. בכדי להשתתף במשחקים אלו יש להכיר היטב את חוקי פוקר טקסס הולדם, ולעבור בעיון על תקנון החברה.

יצירת קשר

למידע נוסף

הכרות עם חוקים של פוקר טקסס הולדם

 

הכרת חוקים של פוקר טקסס הולדם הינה תנאי בסיסי להצטרפות למשחקים אלו הנפוצים במרבית בתי הקזינו בעולם ובמרבית האליפויות בתחום. מדובר במשחק המשלב שני קלפים אישיים לצד קלפי קהילה גלויים. מטרת המשחק היא להשיג יד כמה שיותר חזקה המורכבת מצירוף של קלפי קהילה וקלפיפ אישיים. המשחק עצמו מתנהל במספר סבבים הכוללים:

 

  • פרי פלופ- סבב ראשון של הימורים ואפשרות פרישה המתנהל לאחר קבלת שני קלפים אישיים.
  • פלופ- סבב הימורים ופרישה שני המנוהל לאחר חשיפת שלושה קלפי קהילה ראשונים.
  • טרן- סבב הימורים ופרישה הכולל פתיחה של קלף קהילה נוסף.
  • ריבר- סבב אחרון במהלכו נחשף עוד קלף קהילה ובסיומו כל השחקנים מגלים את הקלפים שלהם. בסיום סבב זה נקבע המנצח שיכול להיות בעל היד החזקה ביותר או במידה ונשאר רק שחקן אחד פעיל במשחק.

 

אופן חלוקת הקלפים והימורים

 

במשחקים מקצועיים תפקיד הדילר מנוהל על ידי איש צוות שאינו משתתף במשחק. יחד עם זאת, מתייחסים לתפקיד הדילר כאילו הוא מבוצע על ידי שחקני השולחן בסבב הנע בכיוון השעון. בנוסף, כל משחק כולל גם הימורי חובה בסכום ידוע מראש המכונים בליינד אותם חייבים לשלם שני שחקנים היושבים מצד שמאל של הדילר. השחקן השני המרוחק מהדילר מכונה בליינד גדול והוא נדרש בסכום הימור מינימאלי בעוד שהשחקן הקרוב לדילר מכונה בליינד קטן והוא נדרש לשלם את מחצית הסכום. שאר השחקנים הרוצים להשתתף בסבב נדרשים להשוות את סכום ההימורים לזה של הבליינד הגדול או להעלות את סכום ההימור שלהם.

 

הרשמה ומידע נוסף

 

להרשמה לחבילות משחקי פוקר מקצועיים ולקבלת עוד מידע אודות חוקים לפוקר טקסס הולדם, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם IPC בטלפון 052-8414477 או במייל pokership@gmail.com.

 



רוצים לדעת עוד על האירועים שלנו? צרו קשר