איך לשחק פוקר טוב יותר?

 

אוהבים לשחק פוקר ורוצים לדעת איך לשחק פוקר טוב יותר? לחברת IPC אין נוסחת קסם להציע לכם, אבל אתם כן יכולים לשפר את יכולותיכם על ידי השתתפות באירועי פוקר טקסס הולדם מקצועיים, הנערכים באתרים שונים בעולם ומוצעים עם חבילות נופש, אירוח ולינה מפנקות בכל רמה מבוקשת.

יצירת קשר

למידע נוסף

היכולות הנדרשות משחקן פוקר

 

אם תשאלו שחקן מקצועי איך לשחק פוקר טוב הוא יגיד לכם שלא מספיק להכיר את כללי המשחק. עליכם גם להכיר את תורת המשחקים, סטטיסטיקה, הסתברות ופסיכולוגיה, וכן להיות בעלי יכולת ריכוז גבוהה, להיות מסוגלים לקרוא שפת גוף, להבין צורת חשיבה של שחקנים אחרים ולהיות לא פחות מנועזים. כפי שאמר אחד משחקני הפוקר היותר ידועים רוברט וויליאמסון, משחק פוקר אמנם ניתן ללמוד ביום אחד אבל נדרשת תקופה של חיים שלמים בכדי להתמקצע בו.

 

הרבה יותר ממזל או משכל ישר

 

כפי שכבר התחלתם להבין, למרות היותו משחק הימורים פוקר לא מבוסס רק על הכרת חוקי המשחק ועל מזל, אלא יש צורך ביכולות נוספות. כך למשל, בדרך כלל שחקנים בתחילת דרכם נוטים לשחק בצורה הפשוטה ביותר בהתאם לחוזק היד שיש ברשותם. אולם גישת משחק זו אינה מביאה להצלחה בהיותה צפויה על ידי שחקנים אחרים היודעים לפרוש כאשר שחקן מתחיל מעלה את הימוריו. האיכות של משחק פוקר והיכולת להרוויח בו מתחילה כאשר לומדים לבלף ובכך להטעות את השחקנים האחרים אודות טיב היד שיש לכם. כך למשל, יש הגורסים שהתשובה לשאלה איך לשחק פוקר נכון טמונה במשחק ששואף לחוסר עקביות ואי ודאות ובכך מקשה על אחרים להבין את המהלכים והיד שיש לכם.

 

גורמים נוספים שיש לקחת בחשבון

 

מלבד גורם אי הודאות, בעת משחק פוקר יש גורמים נוספים שצריך להתחשב בהם. בין היתר יש להתייחס לסכום שצריך להשוות ביחס לסכום הקיים בקופה וסכום משוער שיהיה בה בהמשך המשחק. מעבר לכך יש לקחת בחשבון סגנון משחק של שחקנים אחרים, כמות הכסף שיש לאחרים, מיקום על גבי השולחן ועוד.

 

הרשמה ומידע נוסף

 

רוצים לדעת איך לשחק פוקר? הירשמו לאחת מחבילות משחקי הפוקר המקצועיים שלנו על ידי השארת פרטיכם באתר שלנו או יצרית קשר עם IPC בטלפון 052-8414477 או במייל pokership@gmail.com.



רוצים לדעת עוד על האירועים שלנו? צרו קשר